نحوه نوشتن آدرس اینستاگرام در کارت ویزیت

https://s29.picofile.com/file/8462048034/%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%86_%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3_%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA_%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D8%AA.jpg

نحوه نوشتن آدرس اینستاگرام در کارت ویزیت

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، یک پلتفرم قدرتمند برای کسب و کارها است تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارند. گنجاندن ادرس اینستاگرام در کارت ویزیت خود راهی عالی برای تبلیغ برند شما و تشویق مشتریان بالقوه به دنبال کردن شما در رسانه های اجتماعی است. در اینجا آموزش نوشتن آدرس اینستاگرام روی کارت ویزیت آورده شده است.

 

مرحله 1: ادرس اینستاگرام خود را تعیین کنید

نشانی و آیدی اینستاگرام شما نام کاربری منحصر به فردی است که بعد از نماد "@" در آدرس پروفایل شما ظاهر می شود. اطمینان حاصل کنید که از نام کسب و کار خود یا گونه‌ای از آن استفاده می‌کنید تا مشتریان به راحتی شما را پیدا کنند. به عنوان مثال، اگر نام کسب و کار شما "The Coffee Spot" است، ایدی نوشتاری اینستاگرام شما می تواند  thecoffeespot@ یا thecoffeespotcafe@ باشد.

 

مرحله 2: یک طرح را انتخاب کنید

هنگامی که آدرس صفحه اینستاگرام خود را در کارت ویزیت خود قرار می دهید، چندین گزینه برای طراحی دارید. شما می توانید به سادگی دسته خود را با یک فونت خوانا بنویسید و نماد "@" را در آن قرار دهید، یا می توانید یک نماد یا نشان سفارشی ایجاد کنید که دسته شما را در خود جای دهد. همچنین می توانید از یک کد QR استفاده کنید که مستقیماً به پروفایل اینستاگرام شما پیوند می دهد.

 

مرحله 3: در مورد محل قرارگیری تصمیم بگیرید

هنگامی که تصمیم می گیرید آدرس اینستاگرام خود را در کجای کارت ویزیت خود قرار دهید، می خواهید مطمئن شوید که پیدا کردن آن آسان است و متمایز است. می توانید آن را در جلوی کارت به همراه سایر اطلاعات تماس خود یا در پشت کارت به عنوان نقطه تماس ثانویه قرار دهید. استفاده از رنگ یا فونت متضاد را در نظر بگیرید تا دسته خود را بیشتر به چشم بیاورید.

 

مرحله 4: یک فراخوان برای اقدام اضافه کنید

گنجاندن دعوت به اقدام در کارت ویزیت شما می تواند مشتریانتان را تشویق کند تا شما را در اینستاگرام دنبال کنند. به عنوان مثال، می توانید بنویسید برای الهام گرفتن از قهوه روزانه ما را در اینستاگرام دنبال کنید! یا از آخرین محصولات و تبلیغات ما به روز بمانید - ما را در اینستاگرام دنبال کنید. این به مشتریان دلیلی برای دنبال کردن شما می دهد و آنها را با برند شما درگیر می کند.

 

مرحله 5: تصحیح و چاپ کنید

قبل از چاپ کارت ویزیت خود، مطمئن شوید که آدرس اینستاگرام خود را برای هر گونه اشتباه تایپی یا اشتباه تصحیح کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که مشتریان می توانند شما را به راحتی در اینستاگرام پیدا کنند. هنگامی که از طراحی و مکان راضی بودید، نوبت به چاپ کارت های خود می رسد. می توانید آنها را در خانه با استفاده از یک چاپگر باکیفیت چاپ کنید یا از یک سرویس چاپ حرفه ای سفارش دهید.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين مطالب
Designed By Layebaaz Copyright © 2020