سوپر فرمول های توزیع موثر کارت ویزیت + 20 نکته شناخت و تعیین مخاطب هدف

https://s29.picofile.com/file/8462180226/%D8%AA%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B9_%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA_%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D8%AA.jpg

سوپر فرمول های توزیع موثر کارت ویزیت + 20 نکته شناسایی مخاطب هدف

کارت ویزیت ابزار حیاتی برای معرفی شما به مشتری است اما با این حال تنها دادن کارت ویزیت کافی نیست. برای استفاده حداکثری از کارت ویزیت (این ابزار بازاریابی)، باید آنها را به طور موثر توزیع کنید. در این آموزش به اهمیت توزیع موثر کارت ویزیت می پردازیم و نکاتی را در مورد نحوه انجام آن به شما ارائه می دهیم.

 

اولین قدم برای توزیع موثر، تعریف ، تعیین و شناسایی مخاطب هدف شماست

قبل از شروع توزیع کارت ویزیت خود، مهم است که مخاطبان هدف خود را درک کنید. افرادی که می خواهید با کارت ویزیت خود به آنها دسترسی پیدا کنید چه کسانی هستند؟ نیازها و علایق آنها چیست؟ هنگامی که درک واضحی از مخاطبان هدف خود دارید، می توانید استراتژی توزیع کارت ویزیت خود را بر اساس آن تنظیم کنید. تعریف مخاطب هدف اولین گام مهم در توسعه یک استراتژی بازاریابی و تبلیغات موثر است. مخاطب هدف گروهی از افراد است که به احتمال زیاد به یک محصول یا خدمات علاقه مند هستند و پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را دارند. شناسایی و درک مخاطبان هدف به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کمپین‌های بازاریابی و تبلیغات مؤثرتری ایجاد کنند که با مشتریان بالقوه طنین‌انداز شود.

در اینجا 20 نکته خیلی مهم برای تعیین و شناسایی مخاطب هدف (مشتری)، گردآوری کرده ایم

نکته اول: صنعت خود را شناسایی کنید: با شناسایی صنعتی که کسب و کار شما در آن فعالیت می کند، شروع کنید. این به شما یک ایده کلی از نوع افرادی می دهد که ممکن است به کسب و کار شما علاقه مند باشند.

 

نکته دوم: جایگاه خود را مشخص کنید: جایگاهی را که کسب و کار شما به آن پاسخ می دهد را مشخص کنید. این به شما کمک می کند تا نیازها و علایق خاص مشتریان یا مشتریان بالقوه خود را درک کنید.

 

نکته سوم: تحقیقات بازار انجام دهید: تحقیقات بازار را انجام دهید تا در مورد مشتریان یا مشتریان بالقوه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. این می تواند شامل نظرسنجی، گروه های متمرکز و تحقیقات آنلاین باشد.

 

نکته چهارم: رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید: رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه کسانی را هدف قرار می دهند و چگونه به مخاطبان خود دسترسی پیدا می کنند.

 

نکته پنجم: به مشتریان فعلی خود نگاه کنید: به مشتریان فعلی خود نگاه کنید تا ببینید چه کسانی هستند و چه چیزی مشترک هستند. این می تواند به شما بینشی در مورد مخاطبان هدفتان بدهد.

 

نکته ششم: از رسانه های اجتماعی استفاده کنید: از رسانه های اجتماعی برای تحقیق در مورد مخاطب هدف خود استفاده کنید. به جمعیت شناسی فالوورهای خود نگاه کنید و با آنها در ارتباط باشید تا در مورد نیازها و علایق آنها بیشتر بدانید.

 

نکته هفتم: شرکت در رویدادهای صنعت: در رویدادهای صنعت شرکت کنید تا با مشتریان یا مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید و در مورد نیازها و علایق آنها بیشتر بدانید.

 

نکته هشتم: به انجمن‌های آنلاین مرتبط بپیوندید: به انجمن‌های آنلاین مرتبط مانند انجمن‌ها یا گروه‌های فیس‌بوک بپیوندید تا با مخاطبان هدف خود درگیر شوید و درباره نیازها و علایق آنها بیشتر بدانید.

 

نکته نهم: از تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید: از تحقیق کلمات کلیدی برای شناسایی عبارات جستجویی که مخاطبان هدف شما برای یافتن مشاغلی مانند شما استفاده می کنند، استفاده کنید.

 

نکته دهم: به نشریات صنعتی نگاه کنید: به نشریات صنعتی نگاه کنید تا ببینید چه کسانی را هدف قرار می دهند و چه موضوعاتی را پوشش می دهند.

 

نکته یازدهم: تجزیه و تحلیل وب سایت: تجزیه و تحلیل وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه کسی از سایت شما بازدید می کند و چه صفحاتی را مشاهده می کند.

 

نکته دوازدهم: از شخصیت های مشتری استفاده کنید: از شخصیت های مشتری برای ایجاد نمایه ای از مشتری یا مشتری ایده آل خود استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند تا تلاش های توزیع کارت ویزیت خود را به طور موثرتری هدف قرار دهید.

 

نکته سیزدهم: به عناوین شغلی نگاه کنید: به عناوین شغلی نگاه کنید تا ببینید چه کسی ممکن است به کسب و کار شما علاقه مند باشد.

 

نکته چهاردهم: موقعیت جغرافیایی را در نظر بگیرید: موقعیت جغرافیایی مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید. آیا آنها محلی هستند یا از منطقه وسیع تری می آیند؟

 

نکته پانزدهم: به سطوح درآمد نگاه کنید: به سطوح درآمد نگاه کنید تا ببینید چه کسی می تواند محصولات یا خدمات شما را بپردازد.

 

نکته شانزدهم: رفتار خرید را تجزیه و تحلیل کنید: رفتار خرید مخاطبان هدف خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه چیزی می خرند و چگونه آن را می خرند.

 

نکته هفدهم: سطح تحصیلات را در نظر بگیرید: سطح تحصیلات مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید تا ببینید چگونه می توانند به کسب و کار شما نزدیک شوند.

 

نکته هجدهم: تعامل در رسانه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل کنید: تعامل رسانه های اجتماعی مخاطبان هدف خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید به چه موضوعاتی علاقه دارند.

 

نکته نوزدهم: از بازخورد مشتری استفاده کنید: از بازخورد مشتری برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان هدف خود و آنچه که آنها در کسب و کاری مانند شما به دنبال آن هستند، استفاده کنید.

 

نکته بیستم: از تیم خود بازخورد دریافت کنید: از تیم خود بازخورد دریافت کنید تا ببینید آنها فکر می کنند مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و چگونه می توانید به طور مؤثر به آنها دسترسی پیدا کنید.

 

سوپر فرمول های توزیع موثر کارت ویزیت:

استراتژیک باشید:

کارت ویزیت خود را فقط در اختیار هر کسی و همه قرار ندهید. در مورد کسانی که آنها را به آنها می دهید استراتژیک باشید. به دنبال فرصت هایی برای ارتباط با افرادی باشید که احتمالاً به تجارت شما علاقه مند هستند یا به طور بالقوه می توانند مشتری یا مشتری شوند.

 

رویکرد خود را شخصی سازی کنید:

وقتی کارت ویزیت خود را تحویل می دهید، برای شخصی سازی رویکرد خود وقت بگذارید. با شخصی که کارت خود را به او می دهید گفتگو کنید و درباره کسب و کار یا علایق او بیشتر بدانید. این می تواند به شما کمک کند تا ارتباط برقرار کنید و شانس اینکه آنها شما و کسب و کارتان را به خاطر بسپارند افزایش می دهد.

 

تأثیر قوی داشته باشید:

کارت ویزیت شما باید تأثیر قوی بر شخصی که آن را دریافت می کند، بگذارد. مطمئن شوید که با طراحی منحصر به فرد یا پیامی جلب توجه می کند. از مواد با کیفیت بالا برای ایجاد کارتی با ظاهر حرفه ای استفاده کنید که نشان دهنده کیفیت کسب و کار شما باشد.

 

پیگیری:

هنگامی که کارت ویزیت خود را توزیع کردید، مهم است که با افرادی که آنها را به آنها داده اید پیگیری کنید. برای تشکر از مکالمه و ارائه خدمات یا محصولات خود، یک ایمیل شخصی ارسال کنید یا یک تماس تلفنی برقرار کنید. این می تواند به شما در ایجاد یک رابطه و افزایش شانس تبدیل آنها به مشتری یا مشتری کمک کند.

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين مطالب
Designed By Layebaaz Copyright © 2020